Inget stall idag...

 
Hej på er, nu ska jag berätta om hela den här konstiga dagen för er!
 
Vi har nämligen matematik innan lunchen och när vi hade 10 minuter kvar av lektonen kommer våran rektor in och säger att eftersom det är sånt snöoväder har matbilen blivit sen, vilket betyder att maten inte hade kommit än. Så våranklass var tvungna att vänta i 45 minuter extra, sedan kunde vi äta...  :( Ni anar inte hur hungriga vi var då! Vi hade då lunch när vi egentligen skulle ha No, så det blev inget prov för oss vi ska ha det imorgon.

Eftersom det var sånt snöoväder, visste vi att det skulle var helt kaos i trafiken listade vi ut att vi inte skulle kunna åka till stallet. Vi kollade på SL iallafall, och nästan alla bussar var inställda. Så det blev tyvärr inget stall för oss... Vi kommer dock åka till stallet på Söndag istället :)
 
Efter skolan bestämde jag & Julia att vi skulle gå ut och åka på sopsäckar, haha :D Ni anar inte hur roligt i hade! Det måst vi göra om. Vi var ute i ungefär 2 timmar och hade roligt. 
 
Sedan gick Julia hem och jag gick till mig. När jag kom hem åt jag middag. Jag har också läst igenom No en gång till för vi har provet imorgon. Och nu sitter jag vid datorn och kollar på tv.
 
Ni får ursäkta uppdateringen men är ganska fullt upp med läxorna + proven nu. Men vi gör så gott vi kan!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0