Idag ska jag ägna mycket tid åt er älsklingar!

Godmorgon! Eftersom uppdateringen rent ut sagt har varit kass denna vecka, vill jag vara duktig idag och blogga så mycket jag kan & har ideer till :) Det låter bra va? 
 
Idag ser min planer ut såhär,
• Hjälpa mamma med att skotta ut våran bil som har blivit igen snöad + plogad. Det kommer bli jätte roligt tror jag nog, hihi!
• Åka till min mormor & morfar och fira min mamma som fyllde år för några dagar sedan.
• Vara hemma och bara slappa. För jag har INGA läxor till nästa vecka, wooohoo! Det är en stor lättnad att inte behöva plugga till något m.m.
 
Just nu sitter jag och ställer fram inlägg till er under dagen! För jag har haft lite dåligt samveta för att inte har bloggat... Så nu ska jag ta igen det! Så fortsätt kika in under dagen då fler inlägg kommer!
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0