Helt sluuut!

God kväll på er! Detta var det roligaste ridpasset i hela mitt liv, fast jag ramlade av, hihi :) Eftersom det var våran sista lektion tillsammans gjorde hela grupen olika lekar. Det gick jätte bra för mig och Vince, men sen när vi skulle gallopera av dom lite.. haha.. då gick det kanske inte lika bra! 
 
Men ni får mer om det imorgon, för är så sjukt trött i mina armar och mage så orkar inte sitta vid datorn mer nu! Ska bara försöka ställa fram några nlägg till er imorgon. För imorgon efter skolan åker jag & Julia till våra små bebisar, så dom får lite motion ;) Kommer då inte kunna blogga efter skolan...
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0