Fått nya ridskor/stövlar

 
Har fått nya ridskor av mamma. Jag fick ett par för ett tag sedan men dom var för små och dom var inte sköna. Mamma var och bytte ut dom till ett par andra, och dom här vill jag verkligen behålla! Dom är super sköna och är jätte mjuka innuti.
 
Så om ni vill ha mjuka, vinter ridskor nu i vinter så rekomenderar jag dom här skorna. Dock har jag inte testat dom en, men jag ska använda dom idag i stallet. Men är väldigt säker på att dom är bra, för dom är hur sköna som helst! :) Dom kommer från Hööks, vet tyvärr inte hur mycket dom kostar...
 

 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0