Dålig uppdatering!

 
Hej på er! Jag ber verkligen om ursäkt för min dåliga uppdatering, men ni får tyvärr stå ut måste jag berätta... :( Det är nämligen så att jag har 1000 saker som behövs göras i skolan just nu, massor av prov att plugga till, fullt av läxor, m.m. Det resulterar tyvärr till att bloggen kommer i andra hand och att jag inte hinner uppdatera!
 
Jag tycker verkligen att det är synd men just nu så är det hästarna och skolan som står längst upp på min lista. Så kommer det tyvärr också att vara några dagar framåt, men när det börjar lugna ner sig lite mer i skolan så lovar jag att bloggningen kommer att rulla på som vanligt igen! :)
 
Jag har även fått en iPhone i födelsedagspresent så att jag kan blogga från mobilen! Därför så kommer jag att köra på lite mobilinlägg i fortsättningen, så att ni får någon uppdatering i vart fall.
 
Men tills dess så får ni stå ut med att uppdateringen inte är på topp & så får ni har det bäst så länge! :D
Älskar er!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0