16 dagar kvar till julafton!

 
Snacka om att tiden går snabbt, haha! Det var inte alls länge sen jag skrev att det var en månad kvar och vips, nu är det bara 16 dagar kvar! Det är ungefär två veckor.
 
Gaah..! Jag vet inte vad jag ska ha på mig på julafton, gillar att piffa upp mig lite extra på julafton. För älskar att klä upp mig riktigt ordentligt, vilket inte händer så ofta. Tror det lutar på en klänning med nitar på axlarna som är svart, jag vet att det inte är så "julig" men tycker det va dö-läcker.
 
Haha, hela detta inlägg bestod av vad jag skulle ha på mig. Det var inte riktigt med min mening, ville mest upplysa er om att det är ungefär bara två veckor tills det är julafton :) 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0