Sitter på läktaren!

 
Hejsan alla sötisar! Förlåt för att jag inte har bloggat något dom senaste 3 dagarna. Våran dator hos mamma blev helt knasig, haha! Men idag kommer jag till pappa så kan blogga mer nu.
 
Just nu sitter jag på läktaren medans Julia och hennes grupp är utomhus och rider i skogen. Orkade inte följa med, hihi är lite lat. 
 
Idag fick Julia Fiffi! Jag som hade tänkt att fota henne medans Julia red, men kan bli svårt för att hon går med på lektionen haha! Sen hade jag också tänkt att fota Lade-Jane men hon går såklart också... Så får väll bli någon annan gång, antar jag.
 
Ska nog gå in i stallet och hälsa på någon sötis som står och har tråkigt i boxen nu. Men vi hörs när vi kommer hem, bloggar nämligen från Iphonen just nu.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0