Minishopping på Hööks!

 
Jag har idag varit med Jossan på Hööks som jag tidigare nämnde att jag skulle till. Jag hittade inga ridbyxor som jag fastnade för men däremot så köpte jag hästgodis & ett par nya ridstrumpor. Lite sånna där nödvändiga saker, enligt mig... ;)
 
Förutom att jag har varit på HÖÖKS med Jossan så har vi varit ute 99 procent av dagen! Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Riktigit mysigt var det att träffa henne igen med tanke på hur länge sen som det var vi träffdes! Det har ju varit så sjukt fint väder idag så varför skulle man inte vara ute? ;)
 
Nu så ska jag, mamma & några kompisar till oss åka ut och fika men efter det så lär vi väl höras? Dessutom så har vi en ny header på G som antagligen kommer att komma upp på bloggen under kvällen, så håll utkik!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0