Köpte nya Iphone skal!

Mina nya skal!
 
God kväll alla läsare! Just nu sitter jag och kollar på tv, tänkte också strax måla naglarna. 
 
Men som ni vet så var jag med lilla Gabbi igår! Då åkte hon & jag och köpte Iphone skal till mig!
För har velat köpt det enda sedan jag fick min Iphone, så det var kul och skönt att äntligen ha 2 stycken.
 Som ni ser på bilden köpte jag en rosa,svart, vit och en glittrig, tyckte båda var super gulliga. För det var från början bara tänkt att jag skulle köpa 1 skal, men vill ha 2 så man kan byta när jag vill.
 
Jag blev iallafall nöjd med mina köp, men ska köpa fler såklart köpa fler någon gång, hihi! 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0