Hemma, igen!

Hej, bloggläsare! Nu är jag hemma i Stockhom igen efter att ha varit på landstället i tre veckor.
 
Jag har ju haft en egen häst under sommaren så dessa tre veckor kan man ju säga bara har spenderats åt min fina Måne! Jag var ju uppe på landstället under 3 veckor i början av sommaren och sedan 3 veckor till. Både jag och Måne har utvecklats till 110% under sommaren kan jag lova. Jag har lärt mig hur mycket saker som helst och kommer absolut att vara mer erfaren nu när jag kommer tillbaka till ridskolan än vad jag var tidigare! Måne har också blivit en helt annan ponny än vad han var i början av sommaren. Han är ju såpass ung - bara fem år, så i början var han väldigt osäker på nästan allt men nu så är han som en helt annan ponny än innan! Sötnosen, jag saknar honom redan! :( Får trösta mig med att jag kommer att träffa honom på höstlovet & förhoppningsvis rida honom!
 
Dessutom så fick T ett litet föl vid namn Tore för idag en vecka sedan! Är han inte sööööt? ↑ (©)
 
Jag kan dessutom berätta att jag har tagit över 250 bilder, så nu kommer ni ju att kunna bli uppdaterade med bilder hela hösten. Haha! 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0