Godmorgon babes!

Måne-style, sova med mulen i marken! HAHA.
 
Godmorgon, godmorgon på er! Idag är det somsagt söndag & idag är planerna att jag, Josefine & en till kompis ska gå på Gröna Lund! Vi ska mötas strax innan tolv och lär väl vara där hela dagen/kvällen, tills dem stänger skulle jag tro! Jag har ställt fram lite inlägg men inte så många, tyvärr. Så idag blir det nog Nettes inlägg ni får läsa mest! Uppdaterar er självklart när jag kommer hem, iallafall!
 
Nu så ska jag skynda mig att ta en dusch & fixa mig i ordning för att sen äta och fixa lite annat. Hihi! Jag ska försöka att inte sega och dröja ut på tiden som jag alltid brukar den här gången, så att jag slipper stressa så mycket! Okej, nu ska jag inte tråka ut er med onödig information utan vi hörs ikväll i stället!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0