FEL på bloggens utseende!

 
Åh, vad sur jag blir! Det är ju något fel på blogg.se och utseendet! Menyn är lixom längst ner på bloggen!? Det är samma sak på flera andra bloggar, men det är något fel på blogg.se förmodligen! Blir det inte bättre imrogon så ska jag ta och maila blogg.se's kundservice och fråga. Nu blir det iallafall sängen för min del och jag har ställt fram hela fem inlägg tills imorgon då jag är på ridningen! Jag börjar skolan klockan åtta imorgon så det börjar bli hög tid att gå och lägga sig! Vi hörs imorgon, älskar er! Natti!
 
Edit: Om ni undrar varför Nette inte uppdaterat på bloggen så är det antingen för att hon inte har tid eller ork. Kan tänka mig att hon har fullt upp. Jag är inte helt säker på varför men förhoppningsvis så ställer hon fram lite inlägg till er hon också!
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0