De magiska borstarna

Under tiden som jag var på gården och hade min sommarhäst Måne så hade dem som bodde på gården borstarna Magic Brush. När jag borstade på hästarna deras så använde jag ofta deras Magic Brush borstar, eller dem magiska borstarna. Tro mig, namnet är verkligen passande. ;) Det är verkligen magiska borstar som tog bort all smuts på djupet! Det fanns 3 borstar, 1 till benen, 1 till hovarna och en till pälsen. Jag testade att dra på en av hästarna som hade fått gräsfläckar & det gick på tre dag innan gräsfläckarna var helt borta! Jag hissar verkligen dessa borstar & om ni inte har dessa borstar så rekommenderar jag er verkligen att inskaffa dem!
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0