Varit & fotat hästar!

Hej alla bloggläsare! Idag så har jag inte ägnat så mycket tid åt bloggen och bloggandet, tyvärr. Jag har helt enkelt inte tagit mig tiden att sätta mig framför datorn och blogga under dagen eftersom att jag har gjort lite andra saker under dagen. Jag har blandannat varit ute på Elfvik och fotat ridskolehästarna där! Min två-årige lillebror älskar nämligen djur & hästar så han fick följa med! Förutom min lilla fotovistelse till Elfvik så har jag även pluggat och städat mitt rum! Tanken var att vi skulle ha åkt till en släkting idag men det blir imorgon istället! 
 
 
Nette sover ju över hos vår kompis Frida idag, så därför har hon inte bloggat skulle jag gissa. Hon sa iförsig att hon skulle ställa fram inlägg tills idag som inte har publicerats. Men jag hoppas att ni står ut med att bloggningen inte är på topp som den brukar. Vi ska verkligen försöka att göra vårat bästa för att förbättra den i fortsättningen!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0