Usch på uppdateringen!

 
Hej, fina bloggläsare! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt igen för den dåliga uppdateringen! Jag sa ju att jag skulle ställa fram lite inlägg tills idag men jag hann helt enkelt inte med det igår. Det ska jag däremot ta och göra nu och det lovar jag denna gång! ;) 
 
Just nu så sitter jag iallafall hemma hos en kompis vid namn Frida och ska även sova här tills imorgon! Det började med att vi var med varandra och så kom vi på att vi skulle sova över här hos henne. Så vi ska alltså sova hos henne tills imorgon! Mysigtmysigt! Hon är just nu i duschen så därför passar jag på en gång på med att blogga lite! ;)
 
Nu så ska jag ställa fram lite inlägg inför imorgon, så vi hörs lite senare! ♥ 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0