Snart är höstlovet här!

 
Snart är änligen höstlovet här! Som varje lov åker jag upp till Dalarna, och ni anar inte hur taggad jag är!
Saknar att vara där, önskar jag bara kunde bo där ;) Ska bli så roligt att träffa alla djuren, hihi! Släkten också (såklart!) 
 
Så mitt höstlov är redan bokat, fast jag ska ringa till moster och höra vilken dag jag kan komma upp osv. Tänkte ringa henne någon dag i veckan. Passar såklart på att ta massvis med nya bilder på alla djuren. Gaaah.... Sakanar alla där uppe! Vill åka NU!
 
˜ Hur ser era planer ut inför höstlovet? ˜
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0