Nyhet!

 
Jag har en nyhet som jag fick reda på förra veckan, men glömde och berätta det för er :O
 
Som ni säkert vet rider jag på måndagar och Julia rider på fredagar. Min ridlärare (Måna) berättade för oss att den tiden då jag rider ska bli en special grupp för dom sm vi satsa på dressyr. Jag vill satsa på hoppning så jag vill inte vara med i den. Iallafall, våran grupp kommer att splittras p.g.a att dom måste göra nya grupper för dom som vill vara med och dom som inte vill vara med. Men vi som inte ville vara med ska såklart inte ändra vilket nivå vi rider i, bara grppen och dag. Men ja kommer få börja rida på fredagar klockan fem. Vilket betyder den gruppen som är efter Julias ridgrupp :)
 
Jag vet dock inte när alla grupper var klara för dom måste fråga alla i dom andra grupperna som rider på dom andra dagarna. Kommer såklart medela er när jag vet osv! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marta

Hej!
Jag har ställt några frågor på eran frågestund och nu har jag en frågestund på min blogg så det vare kul om ni också ville ställe några frågor!
Här är länken till inlägget med frågestunden: http://willnevergiveup.blogg.se/2012/october/fragestund-1.html

2012-10-17 @ 19:26:03
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/
Postat av: Julia och Moa♥

Fin blogg! gör du bloglovinbyte? :)

2012-10-17 @ 20:31:34
URL: http://ponnyryttaaree.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0