Mössa från JH Collection önskas!

Mössan finns i marin och vit...
 
Nu när hösten är här och det snart börjar bli dags för vinter så har ju vinterjackan plockats fram. Det ända som saknas är en riktigt varm mössa! Jag har min "I Love Horses"-mössa som köptes på Hööks förra året, men den är inte så varm. Däremot så har jag hittat en jättesnygg mössa från Hööks med deras JH Collection-märke på. Otroligt snygg är den & den kan bli min för endast 129 kronor... Perfekt att ha i stallet bland hästarna!
 
Jag funderar på att kanske klicka hem den eller åka till Hööks och köpa den! Men oandra sidan så har jag ju födelsedag snart, bara fem veckor kvar! Så antingen klickar jag hem den eller så önskar jag mig den. Vi får se hur jag gör... :)
 
Jättefin mössa iallafall!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0