Hiss till de färgglada schabraken!

 Åh gud vad jag måste hissa dessa otroligt färgglada schabrak från HÖÖKS! I love them! Färgglada men ändå lite "mjukare färg". Jag skulle absolut kunna tänka mig att sätta på något av dessa stilrena schabrak på hästryggen! Dessutom så är dem sjukt prisvärda enligt mig, bara 269 kronor liksom!    
 
Hade jag haft en egen häst så hade jag självklart klickat hem ett av dessa schabrak på direkten, men som ridskoleryttare fungerar det ju tyvärr inte riktigt på samma sätt.
 
~ Vad tycker ni om dessa schabrak från HÖÖKS? ~
                                  
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0