Härliga tisdag!

 
Tisdagar och jag är som bästa vänner? Älskar Tisdagar, bara för att vi har syslöjd idag :D Och vi börjar idag också 09.10 vilket är hur skönt som helst! Just idag ska vi också på bio med klassen och se Hungergames. Har redan sett den, men bättre det än att ha lektioner ;) Ska såklart också bli roligt att få kolla på bio med klassen, och vi missar runt 2-3 lektioner, har jag för mig. Fast jag måste gå runt 40 minuter tidigare från slöjden bara för det... :( Men finns väll inte så mycket att göra åt saket tyvärr...
 
Efter skolan har jag inga speciella planer. Kanske bara ska gå hem och plugga lite och ta det lungt. Men det får vi se idag efter skolan. Både jag och Julia har ställt fram inlägg tll er idag så ni har något att läsa medans vi är i skolan!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0