Första dagen på höstlovet!

 
Det är såååå skönt att det är höstlov nu! Efter att ha gått i skolan i ungefär 2 månader så äntligen får jag ha lov! 
Var så skönt att vakna tidigt och veta att man bara kunde somna om, och jag vet att jag kommer få göra det i 1 vecka. Ska bli så himmla skönt. Men kommer ändå bli ett väldigt tråkigt lov för åker inte upp till älskade Dalarna :( Vill att det ska bli Jul lov nu direkt istället, för då hoppas jag verkligen att jag kan komma upp annars blir jag galen!
 
Idag ska jag vara med Julia och Frida. Vet faktiskt inte vad vi ska göra, men det får vi se! Hörs senare idag!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0