En helt ny vecka idag

 
God morgon, allihopa! Sitter just nu invirad i en filt och kollar på tv & ätar mackor... ;)
Idag så är det iallafall måndag, vecka 42. Det betyder att det är bara två veckor kvar tills höslovet! :D Jag håller tummarna på att jag kan åka till Dalarna. 
 
Idag är det måndag som ni vet, vilket betyder ridning för min del. Blev sjukt sugen på att rida igår när vi var och kollade på när dom tävlade. Funderade faktiskt om jag ska anmäla mig för KM-hopp-tävlingen... Men ni får veta mer om det i ett annat inlägg ;) Jag måste fortsätta att äta klart mina mackor så att jag kan välja kläder osv, men  vi hörs efter ridningen. Jag har såklart ställt fram några inlägg till er!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0