Bloggar jag läser...

Såklart läser jag också folk bloggar. Tänkte nämna några av dom jag läser, samt berätta varför jag läser dom! 
 
Kissies - Det var Julia som pratade om Kissie i början av 7:an väldigt mycket. Så tänkte att jag kan kolla in på hennes blogg och se vad hon skriver om osv... Jag gillade inte henne så mycket ibörjan p.g.a att man hade hört så mycket skit om henne. Men när jag väl hade följt hennes blogg i 1-2 månader så gillade jag henne mer och mer för varje dag som gick. Jag läser hennes blogg fortfarande idag , för tycker om att läsa den ;)
 
Gulligastegabriella - Det är en av mina kompisars bloggar. Hon går i min parallell klass, hon heter Gabriella. Hon skriver om sin vardag osv. Tycker det är roligt om se vad sina kompisar gör om dagen!
 
Ponnysmurfarnas - Julia tipsade mig om denna blogg. Hon gick i samma dans grupp som Tova gjorde för länge sedan. Hon sa att dom skriver mycket om hästar osv. Så var tvungen att titta in. Jag tycker den är jätte bra att  läsa, för lär mig också lite saker på deras blogg.
 
Hugo Rosas - Det var Frida som alltid gick in på hans blogg. Jag var väldigt ofta hemma hos henne så läste också den när hon läste den. Så det slutade med att jag läste också den när jag kom hem. Tycker också han är väldigt snygg :) Och han ska bli pappa nu, så är roligt att få läsa vad han tänker och tycker om det osv. Juste höll nästan på att glömma och säga att han gjorde också sjukt roligt video klipp förut. Älskade att titta på dom också!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0