Varit i stallet hos min bästa ponny!

 
Halloj på er, bloggläsare! Är allt bra med er? :) Med mig så är det iallafall toppen, jag & Nette har ju varit i stallet idag, och då mår man alltid jättebra efter, hihi!
 
Hur som helst så var det en ganska lugn dag i stallet idag. Med tanke på det urusla vädret så blev det varken någon tömkörning eller körning utomhus idag. När vi kom till stallet så började vi med att rykta hästarna ett bra tag. Efter det så gick jag, Hanna & Nette upp till "klubbrummet" och åt lite mellanmål som bestod av smörgåsar, mumsigt! :) Efter det så tog jag och Nette ut hästna i stallgången och fotade lite! Vi hade en liten photoshoot alltså! :D 
 
Efter det så gjorde vi inte så mycket, fixade lite saker & åkte sedan hem! 
 
Imorgon så ska vi förmodligen till stallet igen & då så hoppas jag på bättre väder så att vi kanske kan lyckas ta oss ut och tömköra/köra. Men somsagt, det beror ju på vädret! :)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0