Uppdatering från Josefines land!

 
Hejsan hoppsan! Hoppas ni har haft en rolig dag idag, själv har min varit väldigt rolig. Speciellt på lunch rasten, då vi hade snöbollakrig, hihi! :D sedan hade vi laborationsprov och det väll... uuusch... Nej, jag tyckte inte det gick bra.
 
Efter skolan åkte jag, Josefine och Julia till deras ridning. Då Julia red först och sedan Jossan. Medans Julia red pluggade jag No, så har fått lite mer gjort nu! :) Då slipper jag ha massviss med att göra på söndag. 
 
När Julia hade ridit var det Jossans tur. Julia satt dock kvar i 40 minuter för hennes pappa var sen, så slapp sitta ensam hela Jossans ridpass. Men sedan åkte hon hem, då fick jag sitta själv i 20 minuter men det gick snabbt ;) 
 
När klockan blev 18.00 slutade hennes ridpass då on tog in Riviera och sedan hoppade vi in i bilen och åkte upp mot landet. När vi kom upp hit packade vi upp våra grejer och sedan åt vi middag. Nu sitter hela hennes familj & jag, framför tv! 
 
Jag kommer tyvärr inte blogga något mer varken idag eller imorgon. Men tänkte passa på nu när jag har tid och lust! Har dock ställt fram några inlägg tills imorgon!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0