Ska rida idag!

 
Ni anar inte hur taggad jag är idag för att jag & Josefine ska rida. Tycker det ska bli super roligt att få se Jossan rida på någon häst i stallet, samt i ridhuset. Hon har aldrig ridit i vårat stall hon har bara följt med och hjälp mig. Hon var nästan alltid med mig när jag gick i en J3 :) Ska bli jätte roligt att få se hur hon rider på den ponny hon får. 

Nu till det jag skulle prata om igentligen, att jag ska rida idag. Jag har aldrig ridit på fredagar. Jag har faktiskt aldrig ridit igen över huvudtaget :O Jag har aldrig orkat ringa in osv... Så lat jag är, men ska bli heeelt klart bättre på det. Älskar ju och rida? Jag hoppas på att jag får Glitz (som vanligt) Jag verkligen älskar att rida på honom, haha! Börjar bli lite ut tjatande att jag säger varje gång " jag vill ha Glitz" Men älskar att rida honom ♥
 
Efter ridpasset åker jag & Julia hem till mig. Sedan kommer Frida hem till mig för vi 3 ska ha tjejkväll. Förväntar er ingen bra uppdatering under kvällen då.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0