Om mig - Julia

 
Hej allihopa! Eftersom att vi har fått en del nya läsare så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg om mig själv och presentera mig. :)
 
Jag heter då Julia & är en glad och spontan tjej på tretton (snart fjorton) år. Jag är alltså född 1998 och går i årskurs åtta! Jag är bosatt mitt i Stockholm tillsammans med min mamma och så bor jag även en bit utanför Stockholm med min pappa.
 
Mitt absolut största intresse är, som ni kanske förstår, hästar och ridning! Jag har älskat hästar i hela mitt liv, men jag började på ridskola när jag var sju år. Jag red på ridskola tills att jag var nio-tio men slutade sedan eftersom att jag inte trivdes på min dåvarande ridskola. Jag började när jag var tolv år att rida igen på en ny ridskola, så jag har ridit i sammanlagt lite över fyra år.
Förutom att rida och hålla på med hästar så gillar jag att vara med mina vänner, blogga, dansa, fotografera, sjunga, m.m.
 
Det var en liten snabb presentation om mig, om ni undrar något så är det bara att kommentera och fråga! Jag svarar mer än gärna om ni har några som helst frågor! :)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0