God morgon!

 
God morgon! Just nu ligger jag i sängen och Frida & Julia ligger i en säng brevid mig. Dom sov ju över hos mig. Vi hade en super rolig kväll igår, fast vi blev lite trötta då och då. Vi somnade runt halv 2. Julia väckte mig vid halv 11 imorse... Så har legat i sängen och försökt somna om. Men hon har hållit på att prata i telefon, messat och gått in och ut ur rummet så har inte kunnat... Men nu är jag vaken iallafall! Vi har tyvärr inte ställt fram några inlägg till er under dagen, förvänta er ingen super bra uppdatering idag :( 
 
Igår red jag också, det var det dåligaste ridpass på länge. Jag fick Riviera, hon var väldigt stel i båda sidorna. Ni får höra mer om ridpasset under dagen ;)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0