Finlly it´s Friday!

 
Halleluja, idag är det fredag, haha :) Nej men ska bli riktigt skönt med helg! 
 
Idag är mina planer att gå till skolan och efter skolan går jag hem och packar mina saker som jag ska ha med till Jossans land. Och om jag har tid så ska jag försöka duscha, men tror inte jag hinner det.
Sedan går jag över till Julia & då kommer Jossan också. Sen åker vi till stallet för både Julia & Jossan ska rida. Men jag tänkte försöka plugga lite när jag ändå är där. När dom har ridit klart åker vi hemmåt och då åker vi direkt mot hennes land.
 
Så ser min dag ut! Jag ska försöka hinna ställa fram några inlägg till er under helgen. Jag kommer inte ha någon tillgänglighet till internet denna helg, så Julia får sköta uppdateringen så gott hon kan :)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0