Om mig, Nette ♥

Heii! Jag är då Nette. Tänkte berätta om mig en snabbis♥
Jag heter då Nette, jag bor i Stockholm och är 14 år. Jag och Julia går i samma klass ( 7:an )
Ett av mina stooora intresse är hästar!! Vilket vi kommer skriva mycket i denna blogg. Men också om våra vardag.
Jag rider 1 dag i veckan ( måndagar)  på en ridskola som ligger en bit ifrån där jag bor. Jag har ridit hela mitt liv. Men jag har ridit på min ridskola som jag rider nu på i cirka 3-4 år. Annars har jag ridit hos min moster som har 5 hästar, och har haft så länge jag minns.
På min ridskola har jag 2 favorit hästar vid namn: Fiffilina och Beauty Boy!
Beauty Boy är Valack,stickelhårig och född 1998 ( lika gammal som mig ♥ )
Fiffilina är sto, skimmel, D-ponny och är född 1993♥


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0