Ingen vidare uppdatering!

 
Hej! Jag är ledsen att uppdateringen inte är på topp, men vet ni? Nu tänker jag faktiskt inte ursäkta mig längre. Jag har sommarlov & det har man bara en gång per år så jag orkar faktiskt inte uppdatera bloggen 10 gånger per dag längre. De flesta bloggar har jag nu sett att dem uppdateras någon gång per dag, men inte mer. Jag antar att ni inte heller sitter inne och skriver inlägg hela dagarna? Igår så satt jag uppe till klockan två & ställde fram inlägg till er & idag är jag verkligen dötrött! Så i fortsättningen så får ni nöja er med något eller några inlägg per dag, men inte mer. 
 
Jag vill vara ute och bada, sola, vara med vänner, rida, osv, UTAN att behöva känna att jag "måste" blogga. Så därför valde jag att skriva detta inlägg så att ni vet varför jag kanske inte skriva tio inlägg på en dag! Ikväll så ska jag & mamma gå på bio och se The Hunger Games fast jag redan har sett den en gång! Hihi. Vi hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Skulle inte tävlingen avslutas idag?
/ Amanda - wixiepixie ♥

2012-07-17 @ 22:06:03
URL: http://wixiepixie.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0