Den sötaste ponisen in tha world..

 
Åh, vad jag älskar min kille. MIN kille, min alldelles egna häst, Tänk att jag är hästägare till min egna 5-åriga lilla hingst - över sommaren. Han är den absolut finaste ponnyn som jag någonsin träffat och den absolut mysigaste, utan tvekan! Det enda är att han faktiskt inte tillhör mig, utan att han bara är min över sommaren. I slutet av sommaren så kommer han inte att vara min längre, men jag ska ta vara på tiden med honom så mycket som jag någonsin kan! Detta är en dröm som jag har haft länge att få äga en häst. Även om han inte är min så är han min över sommaren.
 
Jag är ju just nu nere i Stockholm för att stanna här i två veckor. Hon som har hand om Måne sålänge sa att han ofta stå och tittar efter mig vid grinden och undrar nog vart jag har tagit vägen. Åh, vad jag älskar denna poni. 
 
Min fina Moonlight ♥                

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0