Var på Hööks igår

 
Helt ärligt jag har aldrig i mitt liv blivit så lycklig genom att gå in i en butik. Det var som en saga, haha! :D Det fanns så mycket prylar som jag villa ha. Jag hade dock inga pengar med mig, men ska önska mig. Julia däremot köpte lite saker, men det får hon berätta om själv, om hon vill.
 
Nu tillbaka till att jag blev så lycklig av butiken. För när jag kom in i butiken fick jag syn på en sak som jag ville ha, då vänder jag huvudet, en till sak jag vill ha, vänder mig igen, vill ha osv, osv, osv. Om jag bara var en miljonär då skulle jag köpa en egen ponny och dränka hon/han med saker bara för att det är så fint. Skulle köpt massvis med saker till mig också för den delen ;)
 
Hoppas vi syns snart Hööks. Efter Julen, då kommer jag tillbaks vilket fall som. Om jag har fått presentkort eller om jag har fått pengar! Då ska jag shoppa iallafall!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0