Nu blir det film för min del!

 
God kväll på er! Nu sitter jag i soffan med en handuk virad runt mitt hår, för har tagit en dusch. Tänkte strax resa på mig för att hämta lite godis :)
 
Men min dag idag har varit väldigt skön och lungn. Dock sov jag förlänge tyckte mamma så hon hade redan tagit bort all snö runt bilen när jag vaknade... Det förklarade varför hon inte var inne när jag vaknade. 
Runt halv 2 åkte vi till mormor & morfar. När vi kom fram tog vi en fika och pratade. Runt halv 4 åkte vi hem, och när vi kom hem tog jag en dusch. Satte mig ner på golvet också och borstade Bonie ett tag för hon gick runt och jamade. Det betyder att hon vill ha uppmärksamhet, haha!
 
Nu ska jag sätta igång någon film tror jag, hoppas ni uppskattat uppdateringen idag, för det tog några timmar att skriva allt det där ;) Nu får ni ha en fortsatt trevlig lördags kväll. 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hermansson

jättesöt blogg :)

2012-12-08 @ 23:06:34
URL: http://sarahermansson.se
Postat av: Elina E

Vilken film? Själv såg jag Titanic igår, den är hemskt bra, men man är duktig om man klarar att inte gråta under hela filmen. =)

2012-12-09 @ 19:58:56
URL: http://esperanto.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0