God Jul!

 
Förlåt för att jag aldrig bloggade igår men jag hann inte... :( Ska berätt en snabbid mn dag igår tänkte jag. 
Jag gick upp vid halv 11 då jag & mamma började julpynta hos henne. Vid 12 kom min storebror då vi gjorde pepparkakor. Och vi bestämde att vi skulle göra svambobfamiljen istället för att bara göra tråkigt pepparkakor :) Ni ska få se foto på det senare tänkte jag. 
 
Runt halv 3 åkte vi iväg till mormor & morfar och firade lite jul hos dom genom att öppna paket och fikade lite. Vi kom hem vid 5 då mamam skjutsade hem mig och min brosa till pappa. När jag kom hit var jag tvungen att städa mitt rum, sen blev det middag. Efter middagen åkte vi till pappas flickvän och lämnade lite paket och tog en fika där med. Sen kom jag hem och då var klockan 10. Då var jag helt slut och satt bara och kollade på tv resten av kvällen.
 
Så jag hann tyvärr aldrig öppna datorn förutom på kvällen, då jag var helt slut så orkade.
 
Idag ska vi fira julafton hos min farmor och hennes man. Jag måste börja göra mig iordnig nu, kommer inte kunna blogga något mer idag, men hoppas ni förstår ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru där e ju min gran hahaah

2012-12-31 @ 15:49:39

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0