Fullt upp just nu.

Förlåt för att jag inte har uppdaterat något bra idag, men har inte hunnit. För idag efter skolan gick jag, Julia, Frida och Diana och shoppade julklappar. Det är skönt, då slipper jag tänka mer på det ;) Jag köpte ockå en tröja som jag ska ha på mig på julafton som jag tänkte att ni ska få se lite senare :)
 
När jag kom hem slog jag in presenterna och tog en snabb dusch. Jag skulle också måla naglarna men har inte orkat, får ta och göra det imorgon. 
 
Det är ganska fullt upp nu precis innan jul lovet, där p.g.a den dåliga uppdateringen, men försöker så gott jag kan! Lovar nu när helgen börjar närma sig ska jag försöka ägna mer tid åt er! ;)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0