Ett beslut

 
Hej alla fina & goa bloggläsare! Jag hopppas att allt är bra med er, och till att börja med så måste jag ta och tacka er för att statistiken fortfarande är bra trots att det bara har varit Nette som har bloggat under en längre period. Jag tycker att hon har varit jätteduktig som har uppdaterat er trots allt, det måste ni väl ändå hålla med om! Det är så himla roligt att vi har några trogna läsare som fortsätter att läsa bloggen ändå.
 
Jag ska också be om ursäkt far att det har varit en hel del fart och fläng angående bloggningen för min (Julias) del den senaste månaden. Jag har inte uppdaterat bloggen på väldigt länge nu som har med en hel del saker att göra. Men främst att jag har sjukt mycket saker att göra & helt ärligt så har jag tappat insperationen. Att jag har tappat insperationen handlar om att det är så mycket som krätsar runt omkring mig just nu som fokus på skolan (även fast att det är jullov), skötponnysen som tar mycket tid, och andra viktiga saker.
 
Den knappa tid som finns kvar prioterar jag till familj och vänner. Jag önskar verkligen att det fanns en eller några extra timmar på dygnet, men tiden räcker inte till längre.
 
Jag ogillar verkligen att lova er bloggläsare uppdatering och sedan blir det inte som lovat, det är verkligen inte roligt. Jag har också tänkt flera gånger att jag ska börja blogga igen men det blir inte som tänkt. 
 
Somsagt, insperationen har helt tagit slut och tiden räcker inte till. Såhär kände jag också för en månad sedan då jag tog en bloggpause, men det har inte blivit bättre. Jag hinner fortfarande inte riktigt med allt, och något som både jag och Nette känner är att vi verkligen vill satsa på bloggen och uppdatera så mycket som möjligt vilket inte är möjligt för mig just nu.
 
Som jag också har nämnt tidigare så vet jag inte hur det kommer att kännas imorgon, om en vecka, om fem veckor, om två månader, osv. Jag är därför osäker på om jag ska fortsätta och ha en bloggpause eller hur jag ska göra.
Nette vill somsagt forsätta blogga och jag önskar verkligen att jag kunde hitta tillbaka till min insperation igen. Hur vill NI bloggläsare att vi ska göra? - Det är trotsallt er som vi bloggar för! 
 
Hur tyker ni att vi ska göra? Vill ni läsa mer av Nette i en egen blogg som hon gör eller fortsätta läsa den här men att jag har en bloggpause under en fortsatt längre period? 
 

Kommentarer
Postat av: Ema Rehnström

vene

2013-01-04 @ 21:58:20
URL: http://lurviga.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0