2 dagar kvar...!

Tänk hörni, nu är det bara två dagar kvar tills julafton! Haha, är ganska säker på att alla redan vet det ;) Men kan inte fatta att det redan är jul igen! Tiden går så fort. Känns som om det kanske bara var en månad sen det var jul igen. Men det har redan gått ett år!
 
Ni får ha en underbar julafton, för själv hoppas jag på att den kommer bli toppen, vilket den antagligen kommer bli ;) För att imorgon ska jag, mamma och min brosa åka till mormor & morfar och fira lite jul hos dom. Sen på måndag, då det är jul egentligen då ska jag, pappa och min brosa fira jul hos farmor och hennes man. 
 
Och jag har redan alla paketet inslagna och klara! så behöver inte tänka på det :D 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0