Visste ni att?

 
Visste ni att jag har egentligen inte ridit särskillt länge alls! Jag red på en annan ridskola där jag bor från att jag var åtta till tio. När jag var tio år så bestämde jag mig för att sluta för att jag inte trivdes med ridläraren som jag hade där. Jag gjorde ett avbrott från ridningen i två hela år & började förra året igen då jag var tolv. Nu har jag ridit i ett år på min nya ridskola så sammanlagt så har jag ridit i tre år, bara. Just nu går jag altså i en J3:a på ridskolan.
 
Ska jag vara ärlig så känns det som att jag har ridit och hållt på med hästar i all evighet men egentligen så är det ju bara tre år, när jag tänker efter.
 
Det visste ni inte va? Tihi ;)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0