Sagohästen

På gården där Måne stod så fanns det några andra hästar (och ett föl). En av hästarna som dem hade tyckte jag var så otroligt fin, nämligen Willy! Han är av rasen "paint" & fem år gammal. Han måste nog vara en av världens varckraste hästar. Både manen och hans svans är svartvit-färgade & jag tycker verkligen att han ser ut som en sagohäst! 
 
Jag lyckades knäppa några bilder på honom när han stod i hagen, men med tanke på att jag tog med iPhonen så blev det inte den bästa kvalitén & dessutom så försämrar ju blogg.se bildkvalitén så mycket också! Nedanför är några av bilderna som jag lyckats knäppa på Willy.
 
 
...& ja, han hade rullat sig när jag tog bilderna. Haha.
 

Kommentarer
Postat av: Celine

Fin blogg :)

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett skal till iphone 4! http://celiinenyberg.blogg.se/2012/august/vinn-ett-iphone-4-skal.html#comment

2012-08-15 @ 15:12:42
URL: http://celiinenyberg.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0