Planer inför veckan!

 
Jag tänkte skriva lite om mina planer inför veckan! Jag hann tyvärr inte fixa ihop en liten bild som jag alltid brukar på vad jag ska göra under veckan så därför skriva jag bara i inlägget!
 
Tisdag (idag): Vara med Jossan som jag inte träffat på hela sommaren! Ändå så kändes det som igår. Haha! Det ska bli riktigt kul! Vi har dock inte bestämt vad vi ska göra men vi kommer att hitta på något!
 
Onsdag: Förmodligen så blir det så att jag och Nette åker till stallet och är där under dagen! Mysigt! 
 
Torsdag: På torsdag så ska jag förmodligen vara med Frida som jag inte har träffat på flera veckor. Det ska bli roligt! 
 
Fredag: RIDNIG! På fredag så ska jag äntligen få rida! Börjar ju i en högre grupp med ny ridlärare men det ska bli jätteroligt! Nette kommer dessutom att följa med!
 
Lördag: På lördag så kommer jag att klippa mig på förmiddagen! Funderar på att klippa lugg men jag är inte helt säker... Vad tror ni läsare, skulle jag passa i lugg? Jag har fyra dagars tänketid... Haha!
 
Söndag: Inga planer på söndag! Förmodligen blir det bara hemmadag, vilket är skönt det också! 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej klipp inte lugg juliaaa <3

2012-08-14 @ 20:51:21

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0