packat upp, chek!

♥ Nettski ♥
 
Hejsan gullisar!
Jag har precis packat upp massa flytt lådor. Så nu är köket nästan klart.
Jag har börjat packa upp i badrummet men det var så mycket saker & så litet skåp... så vet inte om det får plats. Jag väntar tills momi kommer hem istället! 
 
Jag letade också efter en fönsterputs flaska eller något liknande, för tänkte överaska mamma med att ha putsat alla speglar i lägenheten, men värkar inte hända för hittar inte flaskan...
 
Men nu har jag varit så duktig tycker jag, så nu ska jag ta och spela The Sims3 Djurliv, var länge sen jag spelade det!
 
 

Kommentarer
Postat av: OliviaG

Svar: Åh, tack! :D

2012-08-07 @ 15:45:49
URL: http://oliviaglez.blogg.se/

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0