Lördagsmorgon!

 
Good morning! Jag har precis vaknat och ska nog ta mig lite frukost här snart. Klockan halv tolv så ska jag till frisören och klippa mig vilket verkligen behövs just nu kan jag säga!   Mina toppar är helt sjukt slitna just nu så det ska bli jätteskönt att få håret klippt. Det blir nog trots allt bara topparna som jag klipper och inte lugg eftersom att jag inte är 100 procent säker på det. Efter jag har klippt mig så ska jag och mamma åka iväg & bada och sola. Ska försöka förbättra brännan lite, hihi. ;)  Efter det så skjutsar mamma mig till pappa & så är jag där tills söndag!
 
Nu så ska jag fortsätta fixa lite på bloggen så hörs vi!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0