Kom nyss hem

Gammal bild...
 
Hej! Jag kom nyss hem från att ha varit hos Frida. Men innana vi var där så åkte jag,mamma & min bror till mormor & morfar och hälsade på dom. Vi tog en fika och satt och pratade i kanske 1 timme, så det var väligt trevligt!
 
Efter vi hade varit där så åkte vi till något centrum som jag inte kommer ihåg vad det heter, men mamma skulle fixa något med sin iPhone. När hon var klar då åkte vi till Frida. 
 
När vi kom till Frida så hälsade vi på alla, sen tog vi lite fika och satt & pratade. Runt 5 gick vi hem till pappa, för jag och mamma skulle hämta lite saker ifrån källaren som mammas skulle ha. Så nu är nästan alla lådor här men vi hämtar resten imorgon tänkte vi. Men nu ska jag ta och äta, blogga mer ikväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stockbytjejer

Nu är bloggen uppstartad igen!! Kolla in

2012-08-19 @ 18:17:05
URL: http://stockbytjejer.blogg.se
Postat av: josefines.se

fin blogg! Om du inte redan är med så får du gärna vara med i min tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med =) Ha en fortsatt bra dag! Kram♥

Postat av: Tuttifrutti

Vääldigt nice!

2012-08-20 @ 21:52:23
URL: http://www.iphoneskalen.com/

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0