Idag

 
Idag som ni vet har jag varit med Julia & Frida! Vi gjorde lite saker, haha! som tillexempel så drack jag & Julia 1 liter vatten var. Vi körde vatten poker, jag ska aldrig mer köra det igen! Jag spydde efter vi hade kört det, så kul var det kortspelet... 
 
Orkar inte berätta va vi gjorde mer, är väldigt trött idag för mamma väckte mig halv 9. Men iallafall så vid kvart i 6 gick Julia & Frida hem. När dom hade gått målade jag mina naglar, men tog bort det direkt för gillade det inte, Hihi ;-)
 
Men nu ska jag gå och laga lite mat till mig, uppdaterar mer när jag har ätit!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0