Hemmagjort hästgodis?

 
Åh, jag fick världens roligaste idé om vad jag ska göra i helgen! Jag ska baka/göra eget hästgodis, hihi. Det finns ju hur många olika recept på hästgodis som man kan göra själv på google. Det är något som jag absolut ska testa! Jag fick den otroligt roliga idéen från Ema vars blogg ni hittar HÄR! Ni kommer att få se mitt resultat i helgen samt hästarnas utvärderingar av hästgodiset. 
 
~ Har någon av er läsare gjort hemmagjort hästgodis någon gång? Isåfall så får ni jättegärna kommentera hur resultatet blev & om hästarna tyckte om godiset! ~
 

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Tack för länken <3

2012-08-23 @ 16:50:56
URL: http://candypony.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0