Hemma från stallet!

 
Hej på er! Jag kom hem för ungefär en timme sedan från stallet. Nette red ju somsagt & jag tittade på och fotade. Jag tog en hel del foton på henne så några blev säkert bra. Eftersom att jag tog bilderna med Nettes iPhone så kommer förmodligen hon att ladda upp bilderna på när hon red! Jag tycker iallafall att hon var jätteduktig på ridlektionen! Hihi. 
 
Just nu så sitter jag och halvtittar på tv, planerar lite olika blogginlägg & funderar på att värma på lite té. Jag måste också be om ursäkt för att inte ridlärarinlägget (önskeinlägget) inte har kommit upp på bloggen! Jag satt i förrigår och skrev det & det skulle ha publierats idag, men nej. Tydligen så har det inte publicerats och jag måste skriva om hela inlägget -.- Men har man lovat så har man lovat! ;-) Ha lite tålamod så publicerar jag snart inlägget!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0