Godmorgon!

 
Godmorgon Gullisar!
Idag har jag inget speciellt planerat. Jag tror jag kommer slappa mest, fast börjar fundera om jag ska börja gå ut & jogga. Hmm... för jag behöver verkligen träna upp min kondition, så det värkar som en bra ideé tycker jag.
 
 
Då tänkte jag också jogga över till en min mammas kompis, vid namn Jocke. Jag brukar gå ut med hanns hund på vardagarna när jag går i skolan. Eftersom Jocke gillar när jag går ut med henne så blir det väldigt bra tycker jag! :)
För både lilla Angel (hunden) och jag behöver träna upp konditionen. Så jag måste bara pallra mig upp ur soffan på eftermiddagarna!
 
Funderar också om jag ska göra ett tränings-shema. För jag får inte gå på gym än, men i Januari, när jag fyller 15 så får jag börja, och då kommer jag träna som en galning, haha! :)
 
Vad ska ni göra idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej :) jag undrar hur ni gjort för att få era bilder runda i inläggen ? :) kram

2012-08-04 @ 19:05:46
URL: http://teamcafe.blogg.se/
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt bra dag!
Kram

2012-08-04 @ 19:44:51
URL: http://topelite.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0