Fifflina ♥

 
Hejsan! 
Idag som ni vet var jag och Julia i stallet, och jag hälsade & mös (ofc!) med lilla Fiffi ♥
Gav henne en morot & äpple, bara för hon är så söt! 
 
Jag hälsade först en snabbis på henne, sen gick ja & Julia och hälsade på några andra hästar.
Sen gick jag tillbaka till älsklingen, då ryktade jag henne, och pussade MASSOR på henne, Tihi
 
Vid halv 5 började en ridlektion som jag & Julia kollade på ,men tyckte det var väldigt tråkigt att kolla på dom, för dom gjorde inte så mycket... haha! Så jag gick tillbaka till min lilla Fiffilina.
 
Hon hade nämligen gått lektionen innan, så jag ville borsta henne lite extra för hon var så duktig, såg inte ens lektionen men hon var säkert BÄST iallafall! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Tack så mycket! Fin blogg du har! :D

2012-08-15 @ 21:15:00
URL: http://canonryttaren.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0