Använder du mankam?

Hej alla blogg läsare! 
 
Jag gick nyss in på Hööks hemsida och kollade på ryktsaker till hästar. Då jag såg mankammar, jag har inte använt mankammar på 1 år tror jag det är. För jag andvänder alltid piggborstar när jag bortsars hästars man, samt svansen.
 
Tycker faktiskt mankammar är onödigt, för det är så mycket svårare att få bort tovor i manen när man andvänder en mankam. Speciellt om den är i plast. För då går den bara sönder om man tar i för mycket, vilket man behöver göra om man ska kunna ta bort en tova! 
 
Vad tycker ni om mankam, bra eller dåliga? 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0